Op werkdagen voor 17:00 besteld?
Binnen 24 uur verzonden!

Veelgestelde vragen

Onze klantenservice helpt u graag! Onderstaande vragen zijn de meest voorkomende vragen die we vaak horen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op en wij beantwoorden hem met alle plezier. Komt de vraag vaker voor, dan verschijnt ook uw vraag vanzelf op deze pagina.

Ik ben particulier, kan ik ook online bestellen?

Jazeker, iedereen kan bestellen bij Elektroproducten.nl met en/of zonder account. Wij maken geen onderscheid in particuliere of zakelijke bestellingen en voor beide geld dat een account aanmaken niet noodzakelijk is.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Wanneer u online via de webshop een bestelling plaatst, voor 17:00u, wordt deze in de meeste gevallen binnen 2 werkdagen geleverd. Mocht u een artikel besteld hebben dat niet voorradig is, dan zal uw order later vertrekken. Mocht levering langer dan 7 dagen op zich laten wachtten dan nemen wij contact met u op voor overleg.

U krijgt berichten per e-mail
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u in totaal 3 berichten.

1. Orderbevestiging de bevestiging dat uw order correct is ontvangen.
2. Bevestiging verwerking +Factuur de bevestiging dat uw order door het magazijn is verwerkt.
3. Verzendbevestiging (track & trace) uw order is aangemeld voor verzending en vertrekt vandaag.

Worden er ook verzendkosten in rekening gebracht?

Voor verzending brengen wij de volgende verzendkosten in rekening, de voor u geldende kosten bij uw bestelling zijn altijd vooraf zichtbaar in de winkelwagen.

– Verzending – Klein
Voor zendingen met een kleine omvang (brievenbuspakketten) brengen wij € 2,95 (incl. BTW) in rekening.

– Verzending – Regulier
Voor een standaard zending brengen wij € 4,50 in rekening.

– Verzending – Lengtevracht
Voor levering met lengtes van meer dan 2 meter brengen wij € 14,95 in rekening.

– Gratis verzending – Orderbedrag vanaf € 100,-
Voor bestellingen met een orderwaarde van boven de € 100,- (excl. BTW) vervallen de kosten voor het verzenden. Met uitzondering van de kosten voor lengtevracht, deze kosten brengen wij altijd in rekening ongeacht de orderwaarde.

Voor zendingen buiten Nederland dient u contact te leggen met onze klantenservice, zij rekenen graag voor u uit wat de kosten voor verzending zullen zijn naar het betreffende land.

Hoe kan ik betalen?

– iDeal
– Bancontact
– Contant bij afhalen
– Betaling via factuur

Kiest u ervoor om te betalen via een factuur cq bankoverschrijving, dan zal uw order verwerkt worden zodra de administratie uw betaling heeft ontvangen.
Voor zakelijke klanten geld dit alleen bij hun eerste bestelling. Een volgende bestelling zal direct verwerkt worden en wordt de klant geacht onze betalingscondities in acht te nemen welke staan vermeld op de factuur.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Jazeker! U bent van harte welkom op onze afhaal locatie in Assen. Na het bestellen en verwerking van uw order krijgt u bericht dat uw bestelling voor u klaarstaat. Wacht aub dit bericht af om teleurstelling te voorkomen.

HELP! Mijn vraag staat hier niet bij?

Geen probleem, op onze klantenservice pagina vindt u alle contactgegevens waarmee contact kan leggen met onze klantenservice en alsnog uw vraag kan stellen.

GRATIS VERZENDING (VANAF €100,- EX BTW)

Op werkdagen voor 17:00 besteld = binnen 24 uur verzonden! Wij werken samen met transporteurs die zijn gespecialiseerd in vervoer en levering van elektromaterialen.

DE GOEDKOOPSTE IN KWALITEIT

Al onze kabels voldoen aan de nieuwe CPR norm. We zetten ons dagelijks in om de beste Europese merken tegen de scherpste prijs te leveren.

VAKMENSEN

Bij Elektroproducten werken ervaren elektromonteurs met passie voor hun vak en materialen. We adviseren graag en zorgen dat er alleen kwaliteit in ons assortiment zit.