Uw winkelwagen is momenteel leeg!
We beantwoorden graag uw vragen en helpen u met de uitdagingen van de Elektrotechniek. U kunt ons bereiken via onderstaande gegevens per telefoon of per e-mail, bent u in de buurt? Kom dan langs tijdens onze openingstijden van de showroom in Assen. Onze klantenservice, specialisten én installateurs staan voor u klaar.
Telefoon:
+31(0)592 – 407 500
Per e-mail:
info@elektroproducten.nl
Maandag: | 09:00 – 17:00 |
Dinsdag: | 09:00 – 17:00 |
Woensdag: | 09:00 – 17:00 |
Donderdag: | 09:00 – 17:00 |
Vrijdag: | 09:00 – 17:00 |
Zaterdag: | Gesloten |
Zondag: | Gesloten |
Elektroproducten.nl
Fokkerstraat 18L
9403 AP Assen
Maandag: | 09:00 – 17:00 |
Dinsdag: | 09:00 – 17:00 |
Woensdag: | 09:00 – 17:00 |
Donderdag: | 09:00 – 17:00 |
Vrijdag: | 09:00 – 17:00 |
Zaterdag: | Gesloten |
Zondag: | Gesloten |
Elektroproducten.nl heeft een fysieke locatie in Assen, waar klanten haar bestellingen af kunnen halen indien gewenst. Ook ligt hier een deel van ons assortiment, dit kunt u online bekijken doordat de voorraad op onze locatie in Assen zichtbaar is op de site. Let op, langskomen zonder afspraak of bestelling kan, maar garanderen dat alles wat u nodig heeft aanwezig is, kunnen we helaas niet. Van tevoren bellen of bestellen is hiervoor het advies.
U bent altijd welkom!
Online bestellen bij Elektroproducten.nl gaat simpel, makkelijk, snel en uiteraard via beveiligde systemen. We maken gebruik van de benodigde beveiliging voor op de website en maken gebruik van één van de meest gebruikte betaalsystemen in Europa “Pay.nl” voor alle transacties. Wel zo veilig!
Na het bestellen en betalen ontvangt u van ons een bestelbevestiging, hierop staan al uw producten die u besteld heeft. De factuur ontvangt u op de dag dat wij uw bestelling hebben verzonden. U ontvangt de factuur dus tezamen met de bevestiging van verwerking van uw bestelling. Van het verzenden ontvangt u een bevestiging d.m.v. een track & tracé code waarmee u uw bestelling vanaf dat moment kan volgen. In het geval van een “lengtevracht” oftewel artikelen waarvan de langste lengte meer dan 2 meter bedraagt, ontvangt u géén track & trace code. Uw zending gaat namelijk met rechtstreeks vervoer en niet met een reguliere postdienst. U kunt de dag na verzending de verwachte levertijd wel bij ons opvragen.
De levertijd wordt bij ieder artikel weergegeven, en kan verschillende statussen hebben. Elke status is een weergave van de verwachting van de tijd waarin wij zullen leveren. Het transport zit hier niet bij inbegrepen.
Levertijden
Direct leverbaar.
Het artikel is op voorraad in het magazijn of showroom en kan na bestellen (mits voor 17:00) direct worden verzonden.
1 á 2 Werkdagen.
Het artikel is onderweg naar ons magazijn en wordt vandaag of morgen verwacht, na ontvangst kan de voorraad direct verwerkt worden en zullen bestellingen (backorders) direct worden verzonden.
3 á 4 Werkdagen.
Het artikel is onderweg naar ons magazijn en wordt binnen 3 tot 4 dagen verwacht, na ontvangst kan de voorraad direct verwerkt worden en zullen bestellingen (backorders) direct worden verzonden.
5+ Werkdagen.
Een artikel met de levertijd 5+ werkdagen heeft een verwachte langere levertijd van meer dan 5 werkdagen. Wilt u precies weten wanneer een artikel met deze status geleverd kan worden? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen voor u kijken wat de verwachte leverdatum zal zijn.
Wordt voor u besteld.
Ons internationale netwerk van fabrikanten en leveranciers stelt ons in staat snel te kunnen leveren, ook wanneer artikelen niet in voorraad zijn. Artikelen met deze status hebben in het verleden een langere en onzekere levertijd gehad waardoor het aangeven van een standaard levertijd niet reëel is.
Afhalen in de showroom
Voor de levertijd bij afhalen geld dat deze vaak dezelfde dag nog afgehaald kan worden wanneer er aangegeven staat dat er voorraad aanwezig is op de afhaal locatie in Assen. Is een artikel niet in voorraad op de afhaal locatie dan kunt u de aangegeven levertijd zien als tijd die wij nodig zijn om het artikel beschikbaar te maken op de afhaal locatie. U krijgt automatisch bericht dat uw bestelling klaarligt zodra de voorraad is gearriveerd en uw order verwerkt is.
Elektroproducten.nl hanteert verschillende verzendkosten voor verschillende producten. Wanneer u artikelen besteld met verschillende verzendkosten betaald u slechts één van deze kosten. De overige verzendkosten komen te vervallen, u betaald dus maar 1x verzendkosten per bestelling.
Gratis verzending boven de € 100,-
Indien u meer besteld dan € 100,- exclusief BTW dan vervallen de verzendkosten en is verzending gratis. Echter, dit geld niet voor de lengtevracht, deze kosten blijven staan ook bij een bestelling boven de € 100,-.
Voor de kleinere artikelen zoals schakelmateriaal, en kleine stekkers betaald u € 2,95 verzendkosten. Voor de overige materialen betaald u € 4,50 aan verzendkosten beneden een totaalbedrag van € 100,- ex BTW. Voor artikelen met een lengte van 2 meter rekenen wij altijd € 9,95 en voor lengtevracht langer dan 2 meter bedragen de verzendkosten € 14,95.
Op werkdagen voor 17:00 besteld = binnen 24 uur verzonden! Wij werken samen met transporteurs die zijn gespecialiseerd in vervoer en levering van elektromaterialen.
Al onze kabels voldoen aan de nieuwe CPR norm. We zetten ons dagelijks in om de beste Europese merken tegen de scherpste prijs te leveren.
Bij Elektroproducten werken ervaren elektromonteurs met passie voor hun vak en materialen. We adviseren graag en zorgen dat er alleen kwaliteit in ons assortiment zit.